Wednesday, November 12, 2008

Meet-ing

Hola ppl~! its been a very2 "duhhh..." day for me. The "duhhh..." thingy, juz let it keep to myself keyh ;) Early in this morning, i got meeting in Alor Gajah. Haha...its kinda funny to story i think. Ok...to begin. Im kinda late for da meeting(40minutes i guess, huhu) I do arrive office early, but im waiting for d practical student to accompany me there. My bos assign me to go, as he got another meeting in KL. So,nak x nak, i have to go. To make things complicated, diz practical student lambat pulak, cause d bus that she used pagi2 utk gi ofis, ade hal cket. And she arrived ofis pon dlm 9.15 As waiting for her to come, me went to my main office to borrows my bos car. I thaught he wanna gimme his BM's(haha...tinggi angan2 =P), but he pass me d nissan sentra. Ermm...kire okla tu =P So, dah ambil dat car,i went back to my ofis n kemas2 n bawak ape2 barang yang patut (file+drawing),n she said she da sampai je, sy terus start d car n drive seperti di Formula 1(sebab time tu pon da dkat kul 9.40) hihihi~ Well,d highway seems smooth dat day lagila memudahkan pemecutan berlaku ~sigh~ harap2 xdela sampai ape2 saman(hope so!) Sampai A.Gajah dalam 10.15 Tu pon,btol2 nak exit tol,minyak dah start blinking.Agak cuak jugak, x pasal2 kena tolak tengah2 jalan ni karang.Nasib baik x lama lepas exit tol, ade nampak Petronas (fuhh..im so lega~!) Isi myk, ber+ lambat lagikan. HEhe..i dont mindla,alang2 da lambat...so juz let it be la kan.Sampai kat Majlis Perbandaran Alor Gajah plak 1 hal nak cari pintu masuk die. Pusing2 1 bangunan. Patutla, me parking kat belakang...agak jauhla pusing nak cari pintu masuk je.Then dah smpai dalam tu, i ask d receptionist d meeting place.As we arrive in front of meeting room,ramai plak orang.Xkan ramai macam ni meetingnye sampai kena tunggu turn macam kat hospital pulak rase. Then i askla sum1,is it d right place, and he said btolla. And rupa2 nya, dat meeting its not about 1 project, but adela dekat 10 project yang semuanya kat area Alor Gajah. So, i got it clear... As i looking down d turn-list, me tengok projek for UiTM dah bertanda.Meaning dah berjalan or tengah berlangsung.Memangla kan...cause sy smpai pon memangla Very d lambat..heee...So,we dengan muka tebal, juz enter d meeting room.So berdebar-debar.As we enter,all the eyes looking at us(but juz for a while..huhu) Ntahla..sebab kitorang cute sangat kot.hihi~ Im quite blur2 dat time,so i ask sorang brader kat tepi tu pasal pembentangan projek UiTM Alor Gajah.N he said,baru je habis....D moment i heard it,dalam hatiku(LOL)~~I ask him about whose architect in charge,n shows me.I went to see d architect, and apologize for d late.Nasib baik dat architect said xde ape2,its juz a pembentangan from d archy to MPAG.So d consultant juz take note a little la.Fuhh...sebaik~! I ask him details about the pembentangan and ade la other things.Konon to show attentionla kan, sbb da dtg lambat. hehe.Then i see d C&S consultant,as she ask me to email a softcopy of mechanical drawing(she did explain to me...but im totally blur about mechanical thingy,d sanitary plumbing,cold water..and what-so-ever) I just nodded everytime she said.hehe.buat2 faham sudeyy rite =P Nanti da balik,i juz inform Mr.Lukman(Mechy Engin) cause he knows better.SO,settle prob.hehe
Kira,adela x smpi 40 minit pon kat situ.Hmmm...xpela.Experience.huhu.I really hate to go for a meeting, esp when ALONE. Bosan 1 hal, but one thing for sure, as a fresh grad, i think there's so much things dat i intend to learn first.huhu..BOs..please dun ask me to go other meeting lagi lepas ni~~

2 comments:

Afham Rusli said...

meeting... bestnya...

Anonymous said...

n then..call me for a drink.uuhu..kesian nye psl kan..huhuh..ssh kan nk jmp..so,tglkan site n bos2 g la kopitiam..hahhaa..then,de plak minah ni pasking langgar divider..hahaa..