Thursday, October 23, 2008

Tertinggal henset

For the first time, i left my handphone in d office. huhu..macam x percaye je kan, for me yang telah anggap handphone as jiwa raga-ku =P tapi that's what happened hari ni.hehe

ermm...act, tadi balik office lambat(x la lambat sangat, around 7.20) sebab bos suruh settlekan keje nak submit ke QSNS. QSNS ni plak gedik nak size A4 jugak, penat2 print A3 yang dah lawa tu, diorg suruh shrink kan pkai A4. Tak ke 1 hal. Ermm...xpela. KEje punye pasal, i have to settle it jugaklakan. So, around 7 p.m, my bos dah cakap nak balik,coz he have to buka puasa.

"Saya balik dulu sebab nak berbuka dah ni. Kau berani x balik lambat ni??" my bos.

"Eh...xpe2 bos. Saya ok. Juz tinggal cket je nak print ni. Saya bleh settlekan" ayat berlagak saya.

Then dalam 5 minit pastu, my bos keluar. LEft me alone in d office.

Suddenly, this otak tiba2 teringat cerita2 yang "bukan2" my officemate story time tengah driving a day before while kitorang hantar laporan tender+drawing kat KL n Shah ALam. Prevoius engineer dengar bunyi macam2, puteri(drafter) in my ofis dgr mesin fotostat tibe2 jalan sendiri. and etc...

huhuhu...untuk tidak meng-scarrykan lagi diri, so saya dengan pantasnye kemas sumer barang, dengan kertas2 dah print x bersusun-sangat, terus cabut.

Dah smpai bawah and masuk kereta, tiba2 terasa macam ade sumthing yang tertinggal. Of cozla my hset....huhuhuhu....Ohh NOoo!! So saya dengan sebulat suara, biarkan sahaja benda kecik tu tinggal kat office dari memberanikan diri naik atas balik.Kalau berteman, will be considered kot..
I wont dare to be alone in my office anymore.... tu la, sape suruh budak2 ni bukak cerita. Kalau x, xde saya jadi penakut cket macam ni...huhu~~

4 comments:

Anonymous said...

hemm.. reminds me of my first time buka puasa sorg2 kat opis aa... ;-)

-bukit damansara-

Anonymous said...

uiks...baguihnya ang

Lily Satrina ® said...

malina!!!
hah, tulah time sekolah dulu duit guna beli cerita hantu kat singapore..
i yg tukang pinjam nya..hehehehhe
kalau saya, pun terus cabut dah!!
satu hari tak ada telephone?
awhhh...kalis juga lah ni xoxo

♥MALIN♥ said...

haha..u still remember those books. RL Stine, Singapore, ape lagi ntah..
hehe