Wednesday, June 4, 2008

lalala..kerjala..

currently listening to this song...sangatla suka..

“Menjaga Hati” - Yovie & Nuno

Masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

REFF:
biarkan aku menjaga perasaan ini
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

REFF

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

REFF 2x

sejujurnya ak masih mengharapkanmu
oooh ooohh




**daily routine life :
subuh - then sambung tdo(isk2..ape nak jadi=P) - bangun - bfast - basuh pinggan/kemas ape patut kat dapur - basuh/jemur baju - on my laptop(check email...if got any tawaran keje..JOBS PLZ FIND ME!!) - masak2 time - baru nak mandi(huhu..) - surfing internet - lipat baju sambil tgk tv - makan - mandi(again!~) - tgk tv - online lagi.. cari keje - tgk muvie - TAMAT SIARAN(tido time...)

huhu...what a pathetic life i have..any EMPLOYER out there,please..i BEG..please give this EMPLOYEE any works..saya mau kerja.....(sigh~)

btw, wishing 25 birthday to my ex...
semoga panjang umur & dimurahkan rezeki oleh-Nya.. insyaAllah

MyHotComments

3 comments:

insa(ne)tiable said...

asal dlm rutin takde senaman..??ke mmg saje ternak..ehhe

Anonymous said...

keje salesman nak?

♥MALIN♥ said...

calan : who r u??

insa(ne)tiable : haha..ternak anggur sekarang ni..