Thursday, February 21, 2008

schudability

sebut ramai2, "schudability".hehe at last, tepat 12.00a.m tadi, im finishing my RTS asignment (report+slide) for MR.schudability(or known as En.Sani Irwan) my RTS lecture.Rasa lega cket.Esok present,cakapla ape yg dalam slide tu kan.Otak ni dh cramp berfikir[.]


My PSM plak,so far progress ok.Tadi meeting wif my supervisor,dah masuk to "fasa" last. After settle the correlation part(final part actually),then i can focus on my thesis writing plak. Alhamdulillah =)

Petang tadi went 2 kompleks sukan kat kampus induk.As usual,petang2 maen netball with budak2 "DT"(ade jgk imported player dr luar..huhu) My position slalu jadi GD(defend),but today tukar jadi Center and GS(shooter).Im really not so good with shoot,except basketball.Sebab netball nk shoot tak boleh lompat2,so its bit susahla.Jadi Center also a bit penat sbb kene gerak banyak tempat.Cepat pancit cket.hehe.To my musuh ketat(if u read diz) i really can play netball ok.dont under-estimate me

No comments: