Wednesday, January 2, 2008

its shiny sweet brightful day

my perut hari ni wat perangai gedik dia. adehhh.. ni mesti sbb mkn ns goreng kg yg pedas sgt ptg semlm(pasni x nk la mkn kt kedai tu lg, loc dirahsiakn.. hehe) bila la nk elok. hmmm.. hari ni still hari bermalas-malasan 4 me.igtkn nk jumpe my sv, tp tgh still dibuai mimpi pagi td, dpt msg dr my sv, said dat she's not available today n ask 2 see her back next wednesday. hmm.. bgs jgk, coz suddenly my hdisk plak tgh prob x bleh nk bukak. all my PSM data was inside there. iskk.. mcm2 dugaan btol. harap2 pdrive yg tetinggal kt umah tu ade backup sumer data2 tu. if x, abeslaa....



**hari ni, dat I cal me.i admit,i still hv feeling 2wards him lg(even a bit...) but what had happened makes me rasa its really enough 4 diz time.whatever ur decision,juz follow ur heart[HE will lead to help u=),insyaAllah..] n consider all the good things your decision can bring...

No comments: