Saturday, June 20, 2009

My Special Men

Happy Father's Day, to my very special men, Mhd Idros b Md Samin.... my Abah!!! =)

I hope he'll like the book i bought for him. Agak bz this week, sampai x tau nak survey bagi abah ape. I noe abah likes reading. X kesahla, books ke, magz...etc. So, after balik keje tadi, singgah jap kat Giant Senawang. Coz kat situ ade MPH. Agak malas nak gi bandar. Sure weekend ramai org. After choosed d card, then gi search buku2. Agak susah ye nak pilih...hehehe... Then, my eyes tibe2 ter-stuck at 1 book ni. Cover not bad. Baca sinopsis die pon quite good also =) Hope he'll enjoy reading it =)


TERIMA KASIH ALLAH KERNA MEMBERIKAN AKU SEORANG BAPA.
TERIMA KASIH ABAH KERNA JADIKAN AKU MANUSIA BERGUNA.
TERIMA KASIH ATAS KASIH SAYANGMU, DOA DAN SAYANGKU
BERSAMAMU SELALU... =)



"Any man can be a Father but it takes someone special to be a dad."



d card... simple yet meaningful =)


d book dat i bought for abah


this my dear bf (xtau gambar zaman bile ni...hehehe)



surely u guys can guess where's my abah aite... but act, i want u guys to guess which 1 is me?? hehehe =P